Olejki eteryczne

Olejek z Drzewa Herbacianego 20 ml, Australijski, Esent

Olejek eteryczny z Drzewa Herbacianego (Melaleuca Alternifolia), pochodzącego z Australii. Pozyskiwany jest w procesie destylacji parą wodną liści i drobnych gałązek. Drzewo Herbaciane, a w zasadzie jego liście, były do wieków używane przez rdzennych mieszańców Australii, do leczenia wielu schorzeń. Do chwili obecnej wyodrębniono w oleju z tego drzewa ponad 90 związków o działaniu leczniczym, bakteriobójczym, antygrzybicznym itp.

Działanie

Olejek ma przede wszystkim silne działanie bakteriobójcze i antygrzybiczne. Świetnie sprawdza się przy leczeniu i łagodzeniu objawów, wszelkich stanów zapalnych skóry, w tym trądziku, egzem, brodawek, zmian grzybiczych. Reguluje pracę gruczołów łojowych, ścieśnia pory skóry, pobudza naturalne procesy regenerujące, oraz oczyszcza skórę. Na koniec wypada wspomnieć, że olejek ma właściwości przeciwbólowe, przeciwświądowe.

Zastosowanie

Olejek można stosować bezpośrednio na skórę (przy cerze bardzo delikatnej warto wcześniej przeprowadzić próbę alergiczną). Wskazania do używania oleju to naturalnie trądzik, zmiany egzemowe, grzybicze. Olej świetnie sprawdza się przy łagodzeniu objawów po ugryzieniu przez owady i do oczyszczania skóry (nie stosować bezpośrednio na rany).

W przemyśle kosmetycznym stosowany jest jako dodatek do środków czystości, kosmetyków to twarzy i ciała, preparatów łagodzących skutki poparzeń itp.

Informacje chemiczne

Olejek eteryczny z gałązek i liści drzewa Melaleuca Alternifolia. W swym składzie zawiera min naturalny Terpinen-4-ol i Cyneol. Jest olejkiem rzadkim, o barwie jasnożółtej (słomkowej).

Pochodzenie

Olej pochodzi z ekologicznych plantacji z Australii (Nowa Południowa Walia we Wschodniej Australii). Konfekcjonowany w UK/PL.

Olejek z Drzewa Herbacianego 20 ml, Australijski, Esent

Opinie(2)
2017-08-02
Cudowny olejek :)

Używam olejku z drzewka herbacianego od wielu lat, jest niezastąpiony u alergików, u osób z egzemą na skórze i różnymi swędzawkami - pomaga natychmiast po dodaniu kilku kropelek do np. oliwy z oliwek. Wspaniały po depilacji , do kominka aromaterapeutycznego - polecam - cena olejku bardzo atrakcyjna.

• Czy ten komentarz był dla Ciebie użyteczny?
  • (0) (0)
2016-03-18
Spuer

Duże opakowanie jest tu plusem. Używam do aromatyzowania domowych proszków do prania. Zapach utrzymuje się długo. Olejek też świetnie sprawdza się w kominku do aromaterapii.

• Czy ten komentarz był dla Ciebie użyteczny?
  • (1) (0)

Napisz swoją opinię!