Pasty do zębów

Naturalna pasta do zębów z olejkiem eterycznym z angielskiej mięty pieprzowej, destylowana za pomocą pary i certyfikowana ekologicznie. Z badań wynika, że olejki z mięty pieprzowej mają wysoką skuteczność w zabijaniu bakterii beztlenowych. Bakterie te, rozwijąją się w środowisku o niskiej zawartości tlenu takich jak jama ustna i mogą powodować choroby dziąseł. Nasz produkt zawiera wyłącznie łagodne składniki myjące zęby i jest wolny od fluorków. Jest idealnym zamiennikiem dla komercyjnych past wybielających.

MRTP-60EP

Pasta do zębów, ANGIELSKA MIĘTA PIEPRZOWA, naturalna, mineralna, 60ml, Georganics.

Naturalna pasta do zębów z olejkiem eterycznym z angielskiej mięty pieprzowej, destylowana za pomocą pary i certyfikowana ekologicznie. Z badań wynika, że olejki z mięty pieprzowej mają wysoką skuteczność w zabijaniu bakterii beztlenowych. Bakterie te, rozwijąją się w środowisku o niskiej zawartości tlenu takich jak jama ustna i mogą powodować choroby dziąseł. Nasz produkt zawiera wyłącznie łagodne składniki myjące zęby i jest wolny od fluorków. Jest idealnym zamiennikiem dla komercyjnych past wybielających.

SPOSÓB UŻYCIA

Za pomocą bambusowej szpatułki, nałóż niewielką ilość pasty wielkości ziarnka grochu na szczoteczkę o dużym lub średnim stopniu miękkości (soft/medium). Czyść zęby standardowo przez 2 minuty i pozostaw chwilę dłużej, aby nastąpiła remineralizacja.

UWAGA! Pilnuj, aby woda nie dostała się do słoika, co mogłoby spowodować namnażanie się bakterii wewnątrz. Po otwarciu słoiku przechowuj w suchym i ciepłym miejscu przez okres maksymalnie 12 miesięcy.

SKŁADNIKI:

Calcium Carbonate^, Caprylic & Capric Triglyceride^, Kaolin^, Cocos Nucifera Oil*^, Butyrospermum Parkii Butter*^, Diatomaceous Earth*^, Sodium Bicarbonate^, Mentha Arvensis Herb Oil*^, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil*^, Citrus Limon Peel Oil*^, Tocopherol^, Ocimum Basilicum Oil*^. *Organic Soil Association, ^Food Grade Quality.

VeganTAK
Opakowanie biodegradowalneTAK
Ilość w kartonie10
Produkt NaturalnyTAK