Do przesyłki z Twoimi produktami załączyliśmy kartę zwrotu/reklamacji. Jeśli chcesz reklamować lub zwrócić zakupione u nas produkty możesz z niej skorzystać.
W przypadku zgubienia karty zwrotu/reklamacji możesz samodzielnie ją wydrukować tutaj: Pobierz Formularz zwrotu/reklamacji >>
Możesz także użyć innego wzoru formularza reklamacyjnego, który jest zgodny z Prawem konsumenckim.
Jak szybko złożyć reklamację?
W pierwszej kolejności wypełnij i prześlij do nas formularz reklamacyjny, opisując, co jest nie tak z Twoją przesyłką lub produktami. Prześlij go w dogodny dla Ciebie sposób:
- w formie elektronicznej na adres biuro@drogeria-ekologiczna.pl. W tytule wiadomości wpisz "Reklamacja NAZWISKO" - to pozwoli nam szybko zidentyfikować Twoje zamówienie i rozstrzygnąć sprawę.
- w formie papierowej na adres Drogeria Ekologiczna BetterLand, ul. Boczna 16 Wilkowice, 64-115 Święciechowa.
Zaproponuj sposób rozwiązania problemu, który się pojawił.
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić, że je przyjęliśmy. Postaramy się jak najszybciej i nie dłużej niż w ciągu 14 dni rozstrzygnąć Twoją reklamację.
Jak zrezygnować z zakupu i zwrócić produkty?
Zakupy dokonane w naszym sklepie internetowym mają charakter umowy zawartej na odległość. W związku z tym zgodnie z prawem możesz odstąpić od tak zawartej umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Koszt odesłania paczki jest po stronie kupującego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu otrzymania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Jeśli chcesz odstąpić od umowy odeślij produkty na adres:
Drogeria Ekologiczna BetterLand, ul. Boczna 16 Wilkowice, 64-115 Święciechowa.
Do przesyłki dołącz formularz zwrotu/reklamacji oraz dowód zakupu (paragon lub faktura), jeśli go posiadasz.
W celu zachowania terminu, w którym przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy, możesz najpierw zgłosić nam taki zamiar mailowo lub telefonicznie.
Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze za zakupy.
Więcej informacji
Więcej o warunkach i rozstrzyganiu reklamacji, odstąpieniu od umowy, rozstrzyganiu ewentualnych sporów oraz przysługujących Ci prawach
znajdziesz w Regulaminie sklepu oraz Polityce Prywatności.
Zgodnie z prawem informujemy także o możliwości rozwiązania ewentualnego sporu na platformie ODR, czyli nowej wspólnotowej instytucji pozasądowego rozwiązywania sporów:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL