Do przesyłki z Twoimi produktami załączyliśmy kartę zwrotu/reklamacji. Jeśli chcesz reklamować lub zwrócić zakupione u nas produkty możesz z niej skorzystać.
W przypadku zgubienia karty zwrotu/reklamacji możesz samodzielnie ją wydrukować tutaj: Pobierz Formularz zwrotu/reklamacji >>
Możesz także użyć innego wzoru formularza reklamacyjnego, który jest zgodny z Prawem konsumenckim.

Jak szybko złożyć reklamację?

W pierwszej kolejności wypełnij i prześlij do nas formularz reklamacyjny, opisując, co jest nie tak z Twoją przesyłką lub produktami. Prześlij go w dogodny dla Ciebie sposób: 

  • w formie elektronicznej na adres biuro@drogeria-ekologiczna.pl. W tytule wiadomości wpisz "Reklamacja NAZWISKO" - to pozwoli nam szybko zidentyfikować Twoje zamówienie i rozstrzygnąć sprawę.
  • w formie papierowej na adres Drogeria Ekologiczna BetterLand, ul. Boczna 16 Wilkowice, 64-115 Święciechowa.

Zaproponuj sposób rozwiązania problemu, który się pojawił.
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić, że je przyjęliśmy. Postaramy się jak najszybciej i nie dłużej niż w ciągu 14 dni rozstrzygnąć Twoją reklamację.

Jak zrezygnować z zakupu i zwrócić produkty?

Zakupy dokonane w naszym sklepie internetowym mają charakter umowy zawartej na odległość. W związku z tym zgodnie z prawem możesz odstąpić od tak zawartej umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Koszt odesłania paczki jest po stronie kupującego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu otrzymania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Jeśli chcesz odstąpić od umowy odeślij produkty na adres:
Drogeria Ekologiczna BetterLand, ul. Boczna 16 Wilkowice, 64-115 Święciechowa. 
Do przesyłki dołącz formularz zwrotu/reklamacji oraz dowód zakupu (paragon lub faktura), jeśli go posiadasz.
W celu zachowania terminu, w którym przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy, możesz najpierw zgłosić nam taki zamiar mailowo lub telefonicznie.

Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze za zakupy.

Więcej informacji

Więcej o warunkach i rozstrzyganiu reklamacji, odstąpieniu od umowy, rozstrzyganiu ewentualnych sporów oraz przysługujących Ci prawach
znajdziesz w Regulaminie sklepu oraz Polityce Prywatności.

Zgodnie z prawem informujemy także o możliwości rozwiązania ewentualnego sporu na platformie ODR, czyli nowej wspólnotowej instytucji pozasądowego rozwiązywania sporów:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL


Brak produktów

To be determined Przesyłka (domyślna 1)
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem:

Podane ceny są cenami brutto

Realizuj Zamówienie