Zioła i herbaty ziołowe

Czerwona koniczyna, zioła do picia, 35 g, Moja Farma Urody

Czerwona koniczyna do picia leczy trądzik androgenny u kobiet, znosi objawy napięcia przedmiesiączkowego i reguluje menstruacje. Picie naparu działa również bardzo korzystnie na skórę. Podnosi jej elastyczność i wilgotność, rozjaśnia ją optycznie i ujędrnia.

Uwaga: Ostatnia sztuka!

Kobiece hormony estrogeny sprawiają, że skóra jest bardziej elastyczna, wzrasta aktywność fibroblastów, zwiększeniu ulega syntezy kolagenu typu III. Zwiększa się higroskopijność i stopień nawilżenia skóry, na co ma bezpośredni wpływ synteza kwasu hialuronowego. Z wiekiem poziom estrogenów wyraźnie się obniża. Z pomocą przychodzą w tym czasie roślinne fitoestrogeny, mają one wpływ na skórę, podobny do wpływu naturalnych estrogenów człowieka, jednak znacznie słabszy.

Czerwona koniczyna jest bardzo zasobna w fitohormony, leczy trądzik androgenny u kobiet, znosi objawy napięcia przedmiesiączkowego, reguluje menstruacje. Picie  naparu działa bardzo korzystnie na skórę. Podnoszą elastyczność i wilgotność skóry, rozjaśniają optycznie cerę, sprawia iż jest ona jędrna. Hamują nadmierny łojotok i nadmierne rogowacenie skóry. Zmniejszają wrażliwość skóry na androgeny u kobiet, przez co poprawiają jej stan, czyniąc ja delikatniejszą, cieńsza, gładszą i mniej zrogowaciałą.

STOSOWANIE

Do filiżanki wsyp jedną łyżeczkę suszu i zalej wrzącą wodą.

Aby w pełni wykorzystać wspaniałe właściwości koniczyny napar należy  zaparzać ok 30-40 minut. Po tym czasie możemy delektować się wspaniałą herbatką.

Napar pij raz/dwa razy dziennie.

Możesz również przygotować większy dzbaneczek na herbatę, wsypać do niego jedną łyżkę koniczyny i zaparzyć napar na cały dzień.

CECHY

Skład: ziele koniczyny czerwonej 100% z naszych eko upraw

Waga: 35 g

Przechowywanie: przechowywać w opakowaniu zamkniętym, w temperaturze pokojowej.

Produkt NaturalnyTAK

Czerwona koniczyna, zioła do picia, 35 g, Moja Farma Urody

Produkty powiązane, warto zainteresować się także: