Szczoteczki do zębów

Wymienne głowice do szczoteczki do zębów, naturalne włosie średnie, 4 szt., Yaweco

Wymienne głowice przedłużą czas użytkowania Twojej szczoteczki do zębów, bez konieczności wyrzucania całego produktu. Dzięki temu przyczyniasz się do zmniejszenia ilości odpadów!

Produkt nie zawiera plastyfikatorów, bisfenoli i innych szkodliwych materiałów.

Naturalne włosie szczoteczki pochodzi ze szczeciny wieprza żyjącego w Chinach.

Jest bezpieczna, ponieważ szczecinę sterylizuje się poprzez gotowanie, aby pozbyć się wszelkich zarazków.

Jest łatwy w obsłudze, wystarczy nadusić białą kulkę na głowicy, aby wyciągnąć zużytą końcówkę i wymienić ją na nową.

Wszystkie szczoteczki do zębów Yaweco są produkowane w regionie Czarnego Lasu w Niemczech, z energią słoneczną i wewnętrznym cyklem wodnym. Wielką wartość przywiązujemy do trwałości i obserwujemy to wszystko od produkcji do gotowego produktu i opakowania. Z produktami do pielęgnacji zębów firmy Yaweco nie tylko dbasz o siebie ale i o środowisko.

Odpowiednie dla weganTAK