Odświeżacz do stóp, LIMONKA, z olejem arganowym, orzeźwia i zmiękcza skórę stóp, certyfikowany FAIRTRADE, ZERO WASTE, 50ml, Fair Squared
Odświeżacz do stóp to prawdziwy tonik dla twoich stóp, pomocny zwłaszcza jeśli spędziłeś większość dnia stojąc. Oleje cytrusowe mają chłodzące, rewitalizujące działanie i pomagają zapobiegać nieprzyjemnym zapachom. Przy regularnym stosowaniu obszary ze stwardniałą skórą stają się wyraźnie bardziej miękkie.
CERTYFIKATY
Fairtrade International, krótko FLO, jest centralną organizacją narodowych organizacji Fairtrade. Ta organizacja została założona w roku 1997 w Bonn, z zamiarem połączenia wielu różnych marek i norm uczciwego handlu. FLO składa się z dwóch gałęzi: FLO e.V. opracowuje warunki i zasady, które muszą być spełnione, żeby otrzymać certyfikację Fairtrade. FLO-CerT (FLO certyfikacja) kontroluje dotrzymanie tych zasad. To jest ważne, by zapewnić, że naprawdę “fair” jest w tym, za czym “fair” stoi. Międzynarodowy system Fairtrade składa się dzisiaj z trzech sieci producentów, 25 narodowych organizacji Fairtrade, FLO e.V. i FLO-CERT. Organizacje Fairtrade przyznają znak jakości w poszczególnym kraju. W Niemczech jest to na przykład TransFair e.V., w Szwajcarii fundacja Max Havelaar i w Austrii Fairtrade Austria. Sieci producentów reprezentują wiele różnych grup producentów w Ameryce Łacińskiej, Afryce i Azji (CLAC: Coordinadora Latinoamericana y del Caribe de Comercio Justo, AFN: African Fairtrade Network und NAP: Network of Asian Producers). |
|
Pieczęć międzynarodowego stowarzyszenia “The Vegan Society” z siedzibą w Birmingham znajduje się globalnie nie tylko na produktach kosmetycznych, ale również na artykułach spożywczych, odzieży, produktach czyszczących i innych produktach. Gwarantuje ona, że w ogóle nie zawierą one zwierzęcych substancji. Produkty FAIR SQUARED są certyfikowane przez Vegan Society i spełnią ich normy. Poniżej wyciąg norm: • Zwierzęce składniki: Wytwórcy i producenci tego certyfikowanego produktu nie mogą stosować produktów zwierzęcych lub zwierzęcych produktów obocznych w produktach lub przy produkcji. European Vegetarian Union szacuje, że w Europie żyje między 2% a 10% wegetarian. Większą część stanowią kobiety (Porównanie kobiet do mężczyzn wynosi 4,3 do 1). Popyt na produkty wolne od pochodzenia zwierzęcego wzrósł gwałtownie w ostatnich latach. Ten trend utrzymuje się szczególnie u młodych osób. Według badania firmy badawczej Mintel co piąty w wieku 16 -24 lat kupuje alternatywę do mięsa. Etycznie motywowani wegetarianie i weganie zwracają uwagę na to, że ich kosmetyki wolne są od produktów pochodzenia zwierzęcego. Dlatego ważne jest, że cała sieć dostawcy i producenci jest odpowiednio dostosowana do wegan. Obejmuje to również klej i taśmę do pakowania bez pochodzenia zwierzęcego lub nie używanie zwierząt przy zbiorach surowców. |
Skład:
INCI: Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil (Argan Oil*), Prunus Armeniaca Kernel Oil (Apricot Oil*), Caprylic Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Salvia officinalis Leaf Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Parfum, Tocopherol, Citric Acid, Citrus Aurantifolia Seed Oil, Aloe Barbadebsis Leaf Juice, Citral, Limonene, Geraniol, Isoeugenol, Linalool, Citronellol
W tym składniki pochodzące z uczciwego handlu (FAIRTRADE):
- limonki z Brazylii,
- olej arganowy z Maroka,
- olej z pestek moreli z Pakistanu.
-
Alergie i AlergenyBez plastiku
-
NatrueTAK
-
VeganTAK
-
Fair TradeTAK
-
Ilość w opakowaniu zbiorczym6
-
Produkt NaturalnyTAK
-
Nietestowany na zwierzętachTAK
-
HalalTAK
-
Łagodne składniki myjąceTAK
-
W szklanym opakowaniuTAK
-
ean134260365854083
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Musisz być zalogowany aby móc dodawać komentarze
Zaloguj się