Masła

Masło Kokosowe, olej kokosowy, rafinowane, naturalne, KOSMETYCZNE, ESENT, 470 ml

Już wkrótce w naszym sklepie

Masło kokosowe ( olej kokosowy rafinowany )

Pomimo nazwy jest to olej roślinny, otrzymywany przez tłoczenie i rozgrzanie kopry – twardego miąższu orzechów palmy kokosowej.W temperaturze poniżej 25 stopni przybiera wygląd przypominający scięty biały tłuszcz.

Masło kokosowe nie tylko nawilża, ale też zapobiega wysychaniu skóry. Zalecany do stosowania na skórę suchą z objawami łuszczycy, egzemy, atopowego zapalenia skóry. Błyskawicznie się wchłania. Nie pozostawia uczucia tłustości, pozostawia skórę nawilżoną, miękką i gładką, maskując jej niedoskonałości ( wyrównuje kolor naskórka, usuwa ciemne przebarwienia).

Ma też doskonały wpływ na włosy. Idealne dla osób z suchymi, zniszczonymi włosami z rozdwajającymi się końcówkami i z łupieżem..

Sposób użycia

Może być stosowany zamiast kremu do twarzy, pod oczy, szyje, dekolt. W przypadku skóry suchej, może być stosowany jako środek do demakijażu.

Na włosy stosować w formie maseczki, wmasować dokładnie we włosy i skórę głowy. Po około pół godzinie dokładnie zmyć szamponem.

Informacje o pochodzeniu i certyfikatach:

Masło produkowane jest na terenie UE (UK/PL) z surowców pochodzących z Ghany i Burkina Faso. Masło   jest dopuszczone do sprzedaży jako surowiec kosmetyczny na terenie EU i USA.

Pakowane jest w atmosferze gazu obojętnego.

Naszą duma są stosowane opakowania wykonane ze specjalnie modyfikowanego metalu, całkowicie izolują olej od czynników zewnętrznych, nie wchodząc w jakiekolwiek reakcje z zawartością.

Produkt NaturalnyTAK
Zapach NaturalnyTAK
Bez SLS/SLES/PEGTAK

Opinie(3)
2019-02-28
Świetny

Bardzo łatwo się rozsmarowuje, idealny na wysuszoną skórę.

2017-03-14
opinia

Swietny produkt polecam bardzo, sprzedawca super

2016-05-17
Cudowny :)

Lubię jego zapach oraz to, jak dobrze pielęgnuje moją skórę. Koleżanka zainteresowana robieniem własnych kosmetyków od dawna doradzała mi olej kokosowy i cieszę się, że odważyłam się spróbować. Na pewno będę tu wracać jeszcze wiele razy - cena jest bardzo przystępna!

Napisz swoją opinię!

Zobacz Film