Do pielęgnacji ciała

Marokańskie mydło czarne SAVON NOIR, EUKALIPTUSOWE, 100 g, Beaute Marrakech

Czarne mydło to naturalny produkt roślinny. Usuwa martwy naskórek oraz oczyszcza komórki z toksyn. Zapewnia właściwy przebieg procesów regeneracyjnych. Jest odpowiednie dla każdego rodzaju skóry. Polecane także do pielęgnacji cery trądzikowej. Oczyszcza pory i normalizuje wydzielanie sebum oraz zwalcza bakterie odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych.

CZARNE MYDŁO EUKALIPTUSOWE 100 g

Czarne mydło o zapachu eukaliptusa to naturalny produkt roślinny. Usuwa martwy naskórek oraz oczyszcza komórki z toksyn. Zapewnia właściwy przebieg procesów regeneracyjnych. Jest odpowiednie dla każdego rodzaju skóry. Polecane także do pielęgnacji cery trądzikowej. Oczyszcza pory i normalizuje wydzielanie sebum oraz zwalcza bakterie odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych. Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna w dotyku odżywiona i nawilżona.
Dzięki zawartości oleju eukaliptusowego ma działanie wzmacniające ponieważ jego aromat udrażnia kanały nosowe ułatwiając oddychanie. Odpowiednio przeprowadzony masaż czarnym mydłem eukaliptusowym podczas rytuału hammam daje ukojenie i jest w stanie złagodzić dolegliwości bólowe mięśni.

Dzięki zawartości oliwy z oliwek czarne mydło wykazuje działanie peelingujące, dotlenia oraz dogłębnie oczyszcza skórę z toksyn i łoju. Przywraca jej naturalną równowagę i nawilżenie, zapewniając odpowiednią ochronę. Mydło zmiękcza skórę oraz usuwa martwe komórki naskórka, co pozwala jej swobodnie oddychać oraz zapewnia właściwy przebieg procesów regeneracyjnych.

Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna w dotyku, odżywiona i nawilżona. Czarne mydło jest kosmetykiem roślinnym, dobrze tolerowanym nawet przez skórę wrażliwą.

Dodatkowo olejek eukaliptusowy zawarty w mydle ma właściwości bakteriobójcze i odkażające,  a jego zapach pomocny jest w leczeniu chorób układu oddechowego takich jak ból gardła, katar, kaszel, zapalenie oskrzeli i zatok a także astma. Olejek eukaliptusowy zabija wirusy, grzyby i bakterie oraz działa przeciwobrzękowo i inhaluje drogi oddechowe, przez co po wykonaniu nim zabiegu hammam będzie nam się łatwiej oddychać.  Naczynia krwionośne zostaną rozszerzone co spowoduje lepsze myślenie, doda energii, pomoże w zmęczeniu, ospałości i wyczerpaniu psychicznym, da również pozytywne efekty odstresowujące.

Dlaczego warto je stosować?

Savon  Noir dzięki swoim właściwościom nawilżającym i oczyszczającym zmiękcza oraz bardzo skutecznie i dogłębnie odżywia skórę. Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna w dotyku, odżywiona i naoliwiona jak nigdy wcześniej.
Można je swobodnie łączyć z innymi naturalnymi składnikami jak glinka Ghassoul, olejki roślinne lub eteryczne.

Oryginalne marokańskie mydło Savon Noir ma kolor od ciemno zielonego do ciemno brązowego,w zależności od stopnia dojrzałości oliwek z których zostało wytworzone.
Każdy inny kolor może sugerować, iż nie jest to oryginalne czarne mydło  Savon Noir z Maroka.

INCI: Aqua, Olea europaea oil, potassium hydroxyde, Eucalyptus globulus oil.

Marokańskie mydło czarne SAVON NOIR, EUKALIPTUSOWE, 100 g, Beaute Marrakech