Brak dostępnych produktów.
Bądźcie czujni! W tym miejscu zostanie wyświetlonych więcej produktów w miarę ich dodawania.
Derma to marka, która mierzy wyżej: Nie chodzi tylko o unikanie szkodliwych substancji w produktach do pielęgnacji skóry. Chce wyeliminować niepotrzebne substancje chemiczne ze środowiska, które nas otacza.
Dlaczego? Ponieważ średnio jedna na cztery osoby zostaje dotknięta alergią w pewnym momencie swojego życia.
Dążą do zmiany tego stanu rzeczy, tworząc serię produktów do pielęgnacji skóry pozbawionych substancji zapachowych, parabenów i barwników.
Oczywiście nie oznacza to, że produkty Derma są mniej skuteczne. Ich zadaniem jest stworzenie produktów do pielęgnacji skóry, które doskonale spełniają swoje zadanie. Innymi słowy, każdy ze składników produktów Derma pełni pewną funkcję, a same produkty są przyjemne w stosowaniu.
Ich misją jest być zawsze o krok dalej jeśli chodzi o badania i rozwój nowych, godnych zaufania oraz nieuczulających produktów oferowanych w przystępnych cenach.
Dla Dermy wizja przyszłości odnosi się do świadomych wyborów o długofalowych rezultatach. Wybory te dotyczą ciała, przyszłego pokolenia oraz środowiska.
Derma to długoterminowa inwestycja w zdrowsze życie.
Produkty Derma posiadają certyfikaty: ECOCERT, Allergy Certified, Astma-Allergi Danmark oraz Nordic Ecolabel.
Bądźcie czujni! W tym miejscu zostanie wyświetlonych więcej produktów w miarę ich dodawania.
check_circle
check_circle
Informacje dotyczące plików cookies
Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie.
Zarządzanie plikami cookies
Niezbędne ciasteczka do zapewnienia prawidłowego działania i świadczenia usług naszego sklepu internetowego. Pozwalają na zapamiętanie ustawień użytkownika, np. języka, waluty, koszyka, wyglądu strony, itp. Funkcjonalne ciasteczka nie zbierają żadnych danych osobowych ani nie przesyłają żadnych informacji do zewnętrznych stron.
Statystyczne ciasteczka zbierają anonimowe informacje o użytkownikach, takie jak liczba odwiedzających, źródła odnośników, itp. Te informacje pomagają zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z witryny.
Marketingowe ciasteczka są używane do śledzenia użytkowników przez witryny. Celem jest pokazywanie bardziej dopasowanych treści reklamowych.